lunes, 9 de noviembre de 2009

testua burututako aproba


Saio teorikoan: Informazioaren Gizartea.
1 Prometeus: The Media Revolution bideo eta iruzkina egin eta gero klasean 5 minututan komentatzeko nik egiteko galderak:
2 PPT fitxategiarekin jarraituko dugu.
Etxerako lana
Ez ahaztu egunkarian apuntatzea gaur landu duguna, ikasi duguna eta zure hausnarketa, iritzia…

Saio Praktikoa:
1. blogak ikusi ditut. Orokorrean ondo daude, Batzuei gauza batzuk falta zaizkizue, joan egiten.
2. Web 2.0 apliakzioekin jarraituko dugu gaur,
• Feed (zer den ikusteko bideo hau ikusi)
Nola egiten da?: Sindikatu nahi duzun webgunearen feed kodea kopiatu eta gero: Personalizar/ Diseño/Elementos de la página/ Add a Page Element/ Feed.
• Creative commons baimena sartzeko: helbide honetara joan http://creativecommons.org/license/?lang=eu eta adierazten diren pausuak jarraitzen, nahi duzun baimenaren kodea kopiatu. Gero zure blogean joan diseinu pestainara, beheko barran finkoan “añadir un gadget” klik egin eta HTML/javascript aukeratu eta bertan kodea itsatsi. Gorde.
• Eposta helbidea sartzeko: Blogean, diseinuan, añadir un gadget, HTML/javascript aukeratu eta bertan kode hau itsatsi, gorria dagoen zatian zure posta idatziz
E-posta
• Testu birsartua (testua oso luzea denean leio batean sar daiteke mugitzeko barrarekin: “nueva entrada” eta html edizio pestainan eta hau sartu:

hemen testua edo artikulua idatzi edo itsatsi.





Etxerako lana
Hausnarketa egiteko momentua da, bloga egin dugu, oinarrizko elementuak erabiltzen ikasi dugu, eta orain hezkuntzan aplikazioak ikusi eta horretaz pentsatuko dugu eta eztabaidatuko dugu.
Bloga irakaskuntzan? Eta Haur Hezkuntzan? Zer egiteko? Zein helbururekin?
Idazki bat egin behar da blogean gai honetaz.
Ondoren datozen helbide hauetan blog batzuk ikus ditzakezu, erabilera desberdinak agertzen dira, begiratu lagungarriak izango dira idazkia egiteko.
http://berbatik.blogspot.com/
http://goazen.wikispaces.com/HAUR+HEZKUNTZA
http://infantilmh.blogspot.com/
http://www.aulablog.com/component/option,com_jreviews/Itemid,217/
.




No hay comentarios:

Publicar un comentario